ساخت موشن گرافیک

ساخت موشن گرافیک

43225184_6108055077789_260492416497221632_n_min.png

پایان نامه ​

Presented در ارزیابی نسبی الزامات برای درجه کارشناسی‌ارشد هنرهای زیبا در دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایالتی اوهایو ​

نوشته آلیسون ماری Biesboer در طراحیدانشگاه ایالتی اوهایو در سال ۲۰۱۴ ​

کمیته آزمون استاد: ماریا Palazzi، مشاور رایان Friedman آلن پرایسحق تکثیر توسط آلیسون ماری Biesboer ۲۰۱۴ ​ساخت موشن گرافیک

مجردهدف این مقاله، طرح‌ریزی و مستندسازی ساخت گرافیک متحرک کوتاه و فیلم پویانمایی film است. ​

هدف از ساخت فیلم سازی فیلم، کار با انیمیشن، حرکت و ایجاد تصویر دیداری و محاوره شنیداری است که نظرات مورد بررسی در مورد واقعیت را بررسی می‌کند.این مقال آموزش زبان انگلیسی ه جزییات سوالات و مشکلات طراحی فیلم و فرآیند ساخت فیلم را توضیح می‌دهد.تحقیقات پس‌زمینه در رابطه با Diversa شامل ایجاد مفاهیم، تاریخچه انتخاب‌شده و نمونه‌های رایج of در فیلم و فیلم به عنوان الهام توضیح داده می‌شود.توسعه مفهوم برای این کار مبتنی بر پاسخ‌های متنوعی از شرکت کنندگان آنلاین به سوالاتی از چگونگی تعریف و تجربه مردم و اینکه چگونه سینما ممکن است واقعیت را تغییر دهد و درک از واقعیت را تحت‌تاثیر قرار دهد، تکامل‌یافته است.جزییات فرآیند فیلم‌سازی این بینش را به ترجمه طراح از پاسخ به یک اسکریپت در حال کار ارایه می‌دهد که پیشرفت بصری Diversa را هدایت می‌کند.این فرآیند براساس این مفهوم استوار است که واقعیت توسط هر فرد تجربه می‌شود.این مقاله با یک بازتاب بر نتایج پروژه و خلاصه‌ای از مراحل بعدی برای محقق به پایان می‌رسد.اهدا ​

این سند به اعضای هیات‌علمی، همکاران، دوستان و خانواده و همچنین سگ من اختصاص دارد.همه آن‌ها در طول زمان من در دانشگاه ایا ساخت موشن گرافیک لتی اوهایو به من حمایت unfaltering دادند. ​

سپاسگزاری ​

من سپاسگزاری صادقانه خود را مدیون مشاور thesis، ماریا Palazzi، برای راهنمایی و ثروت تخصص در زمینه انیمیشن و گرافیک کامپیوتری در طول سال‌ها مدیون هستم.من همچنین عضو هیات‌علمی و کارکنان مرکز محاسبات پیشرفته برای هنر و طراحی هستم که شامل آلن پرایس، الین اسمیت، Vita BerezinaBlackburn، Matt Lewis، Stacey Sotosky، Alex Ainger، دیوید برت رام، دیوید برت رام، Norah Zuniga، و Oded Huberman می‌باشد.من همچنین قدردانی از رایان Friedman در بخش انگلیسی، مری Tarantino در دپارتمان تئاتر، ویکتوریا ون Sadovszky در دانشکده پرستاری، دکتر رابرت Flowers، را مدیون هستم.و همچنین کارکنان و اعضای ه ساخت موشن گرافیک یات‌علمی در بخش طراحی.افرادی که کمک، تشویق و هدایت را فراهم کرده‌اند عبارتند از راسل نقی (آهنگساز Diversa)، Susanna دل ریو Kuriowa، Nicole Maynard، Michael Larrimer، Tom Spicer، Malory Zhao، Shumeng Zhao، Shumeng Murthy، divya Murthy، Xiaoshu Wang، Xiaoshu Wang، Joseph Wang، Emily Buehrer، Emily Strouse، Emily Strouse، Emily Strouse، Emily Strouse، Emily Strouse، Emily Chen، Emily Chen، Emily Chen، Emily Chen، Emily Chen، Emily Chen، Emily Chen، Emily Chen، Emily Chen، Emily Chen، Renee Chen، and Chen، and Chen، and Chen، and Chen، و Katie Unrath.من همچنین دوست دارم از بازیگران صدا که صدای آن‌ها را به روایت فیلم و مگان Chamberlain به خاطر این امکان که امکان پذیر است، تشکر کنم. ​

(م.ل.) زندگی​

Minnetonka دبیرستان Senior ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ …طراح گرافیک، عکاس، دانشگاهاز بخش ورزشی ویسکانسین در سال ۲۰۰۹ …​

Liz تکنولوژی طراحی Intern، Liz Claiborne ۲۰۱۰ …B.F.A. در طراحی گرافیکی،کارشناسی در کلاس اسپانیایی (Honors) ​ ساخت موشن گرافیک 

دانشگاه تهرانWisconsin مدیسون ۲۰۱۱ …​

Nonsek Intern، تبلیغات سیاره ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ …طراح Freelance و Illustrator،دانشگاه نورث وسترن، دانشکده ساخت موشن گرافیک پزشکی فینبرگ ​

۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ …scoreboard گرافیک scoreboard، اوهایودپارتمان ورزش دانشگاه دولتی ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ …​

بخش تحقیقات تکمیلی در بخشاز طراحی، دانشگاه ایالتی اوهایو تا سال ۲۰۱۴ …​

دپارتمان تحصیلات تکمیلی در بخشاز طراحی، دانشگاه ایالتی اوهایو

فیلد اصلی: طراحیفهرست محتویات ​

... Abstract... ام - - - - - - - - - -... من acknowledgments... سرم Vita۵ - فهرست ارقام …۹. ۱ مقدمه …شرح کلی پروژه تحقیقاتی خلاق و خرد برای ساخت …۱. مشکلات طراحی که باید در نظر گرفته شوند …۶: ۶۸ پس‌زمینه …۹ ایجاد مفاهیم …۹ یک تاریخچه انتخاب‌شده و نمونه‌های رایج فیلم سازی در فیلم، فیلم به عنوان الهام،… و رابطه با Diversa​ ساخت موشن گرافیک 

۱۴ مفهوم توسعه …۳۳ فرآیند …تغییرات از مفاهیم اولیه به گزینه‌های طراحی نهایی …۶۶ عکس گرفته‌شده با شلیک گلوله …۷۳ تولید منحصر به فرد برای پروژه …۱۰۱ مقایسه با کاره‌ای قبلی …۱۰۲ Assistants / collaborators …۱۰۳ Choices براساس زمان و نیروی کار …... ۱۰۳ درجه یک... صد و ۱۰۵... صد و ۱۰۵۱۰۵ بازتاب درباره تحقیقات خلاق و نتیجه پروژه …۱۰۹ ساخت موشن گرافیک تاریخچه …ضمیمه A: پرسش‌های نظرسنجی و توصیف …۱۲۵ ضمیمه B داده‌های خام خام …۱۲۹ ضمیمه C: خط Thesis …viiiفهرست اعداد ​

​ ساخت موشن گرافیک 

شکل ۱. Keanu ریوس و زمان Bullet در ماتریس …شکل ۲. یک کریدور ۳۶۰ درجه و دوربین …شکل ۳. صحنه‌ای از سا ساخت موشن گرافیک ختمان نمادین Inception …شکل ۴. جف بریجز با دوربین نصب‌شده بر سر و ردیابی حرکت …شکل ۵. مطالعه پایلوت داده‌های خروجی را بررسی می‌کند …شکل ۶. آزمایش سبک بی‌عنوانشکل ۷. Circuitboard سیتی در حال فروریختن the technologyical …شکل ۸. مطالعه نورپردازی، زمان - زمان …شکل ۹. بررسی نورپردازی، Daytime …شکل ۱۰.مطالعه نورپردازی، الهام بخشی …شکل ۱۱.دن Flavin نورپردازی ۱ - نصب دیجیتال …شکل ۱۲.دن Flavin نورپردازی ۲ - نصب دیجیتال …شکل ۱۳.دن Flavin نورپردازی ۳ - نصب دیجیتال …شکل ۱۴.ژانر از طریق نورپردازی و فیلم رنگی Noir، سیاه و سفید ۱​

شکل ۱۵.ژانر از طریق نورپردازی و فیلم رنگ، کامپوزیت های رنگ ۱ …شکل ۱۶.ژانر از طریق نورپردازی و فیلم رنگی Noir، سیاه و سفید ۲ …فصل پنجاه و پنجمشکل ۱۷. ​

ژانر از طریق نورپردازی و رنگ کردن فیلم رنگ، کامپوزیت Composite ۲ …شکل ۱۸.Chronicles از Narnia تصویر را ترس ساخت موشن گرافیک یم می‌کند، هنوز هم …شکل ۱۹.Crimetown هزار زمینه Render با تنویر افکار جهانی …شکل ۲۰.... Crimetown ۹۰۰۰ تاشکل ۲۱.ماشین‌های هوایی بالا (عنوان ده: هم‌زیستی و پرواز)با این حال …شکل ۲۲.... "rendering" با "Photorealism"شکل ۲۳.فرآیند Primitives CG Compositing …شکل ۲۴.پیش و بعد از …شکل ۲۵.... واقعیت، Definedشکل ۲۷.واقعیت برای شما چه معنی دارد؟باز تصویر …شکل ۲۸.... فیلم "thesis"، "Diversa"، "Storyboard"شکل ۲۹.عکس‌های انتخاب‌شده از آخرین فیلم تز، Diversa …شکل ۳۰.نمودار wordle واقعیت از پاسخ‌های نظرسنجی …شکل ۳۱.داده‌های گروه سنی …شکل ۳۲.فرکانس داده‌های بررسی مصرف فیلم …مقدمههدف از این پروژه بررسی انیمیشن، حرکت و ایجاد گفتگوی تصویری و شنیداری از طری ساخت موشن گرافیک ق معنای فلسفی "واقعیت"، "hyperreality" و فیلم است. ​

من رسانه فیلم انیمیشن را انتخاب کرده‌ام چون ویژگی‌های ذاتی آن، آن را ابزار ایده‌آل برای توضیح در مورد واقعیت می‌سازد.تصاویر متحرک برای ثبت واقعیت خدمت کرده و آن را به شیوه‌های مختلفی از زمان شروع تکنولوژی مورد استفاده برای ایجاد آن، به تصویر می‌کشند.دوربین‌های فیلمی اولیه فیلم اکشن زنده را ضبط کردند و هر فریم را بر روی فیلم celluloid به عنوان یک اثر دقیق از سوژه دوربین قرار دادند.کمی پس از آن، mattes، rephotography، و دیگر فنون دوربین برای ایجاد دستکاری دقیق‌تر فیلم و یک نمایش تغییر یافته از واقعیت که بر روی صفحه نمایش دیده می‌شد، مورد استفاده قرار گرفتند.بعد از ظهور رایانه‌ها، گرافیک رایانه‌ای با فیلم اکشن زنده ادغام شد.همانطور که توان پردازش کامپیوتر افزایش یافت، توانایی گرافیک تولید شده توسط کامپیوترها برای ایجاد photorealism بصری را دارد.توانایی روزافزون برای ایجاد photorealism باعث شده‌است که بسیاری از فیلمسازان فیلم و animations ایجاد کنند که با تخم‌ریزی خیالی، چیزی که "hyperreality" نامیده می‌شود را با هم ترکیب می‌کنند و با استفاده از ابزارهای دیجیتالی و دانش فیلم و گرافیک به یک فیلم ساز اجازه می‌دهد تا واقعیت را دستکاری کند.تصویر متحرک حاصل می‌تواند یک مکانیسم قوی باشد که بتواند واقعیت را تغییر دهد. ​

ساخت فیلم پویانمایی Diversa، که واژه لاتین برای "متفاوت" یا "متنوع" است، به منظور نشان دادن و آزمایش با اشکال مختلف واقعیت تصویری، که می‌تواند موضوع گسترده واقعیت و روش‌هایی را که در آن توسط مخاطبان تجربه می‌شود، به تصویر بکشد، در حالی که برای کاوش در طراحی حرکت، انیمیشن و فرآیند فیلم‌سازی کار می‌کند.در یافته‌های من، من با این تصور که واقعیت به طور متفاوت درک و تجربه می‌شود مواجه می‌شوم.واقعیت اجماع براساس دیدگاه اجماع بسیاری از افراد حاضر در این فیلم با و نظر درباره این دیدگاه محدود استوار است.واقعیت اجماع نظر این است که از آنجا که انسان‌ها به طور کامل از ماه ساخت موشن گرافیک یت دانش (معرفت‌شناسی)یا ماهیت وجود یا واقعیت (وجودشناسی)آگاه نیستند، ممکن نیست که فراتر از یک شک واقعی باشد یا اینکه "هیچ توصیف عینی واقعی از واقعیت از دیدگاه چشم خداوند وجود ندارد" (لیکاف، ۲۵۹).بنابراین، در واقعیت اجماع، یک مفهوم واقعی مبتنی بر تجربه مشترک غالب است.این دیدگاه متفاوت من است که تنها شیوه‌ای که انسان‌ها می‌توانند سعی کنند واقعیت را تعریف کنند و توجیه کنند این است که از طریق ابراز ادراکات مختلف از آن، بدون تشکیل یک اجماع فراگیر، آن‌ها را توصیف و توجیه کنند. ​

از این رو من نظرات anonymous را از واقعیت گرفتم که چطور ممکن است آن را درک کنند و چه معنایی برای آن‌ها و Diver ساخت موشن گرافیک sa ایجاد می‌کند، فیلمی که از hyperrealism بصری و تصاویر سه‌بعدی و سه‌بعدی برای منعکس کردن تفسیر من از ایده‌ها درباره واقعیت جمع‌آوری‌شده و hyperreality استفاده می‌کند چرا که مربوط به گرافیک کامپیوتری و سینمای کنونی است.برای ثبت clearly که در آن واقعیت تجربه می‌شود، من انواع مختلفی از visuals را طراحی کردم تا تغییر کند. ​

اشکال واقعیت دارد.از آنجا که Diversa در مورد این است که چگونه همه واقعیت را متفاوت درک می‌کنند، فیلم سه بخش دارد که در آن من با سبک‌های تصویری مختلف و در نتیجه حالت‌های مختلف واقعیت آزمایش می‌کنم. ​

از آنجا که فیلم بسیاری از دیدگاه‌های رقیب را در مورد واقعیت بررسی می‌کند، سبک‌های تصویری براساس این ایده طراحی می‌شوند که واقعیت توسط همه متفاوت دیده می‌شود.بنابراین این فیلم از نقطه دید بسیاری از اشخاص یا افراد عادی که جهان را تجربه می‌کنند روایت می‌شود، و افکار آن‌ها به عنوان متنی یا محاوره‌ای عمل می‌کند، "تک‌گویی درونی" که به هدایت این فیلم و جلوه‌های تصویری آن کمک می‌کند. "تک‌گویی درونی" اصطلاحی است که برای توصیف افکار درونی چند نفر یا صدای ترکیب‌شده استفاده می‌شود.بنابراین فیلمنامه آن را نمایش می‌دهد چون نظرات بسیاری را در توالی سریع بیان می‌کند و به مجموع ساخت موشن گرافیک ه‌ای از افکاری که متفاوت و گاهی هم پوشانی دارند سازماندهی می‌شود. ​

در طول این مقاله، من سوال تحقیق را بسط می‌دهم، " چگونه می‌توانم انیمیشن را از طریق بیان of که در طرح‌ها و موضوعات فیلم‌ها ترسیم شده‌است، بررسی کنم؟ من همچنین بررسی می‌کنم، " چگونه می‌توانم hyperreality و ادراکات واقعیت را از طریق بیان انیمیشن بررسی کنم؟من حدس می‌زنم که تکنولوژی روشی که ما زندگی می‌کنیم را شکل می‌دهد و درک ما از واقعیت را تغییر می‌دهد.

با تبدیل فیلم از فرآیند celluloid با فرآیند photochemical که از طریق فرآیندهای شیمیایی تا کاملا دیجیتال با استفاده از کامپیوتر انجام می‌شود، تصاویری که ما تماشا می‌کنیم، تغییر می‌کند و ​

با دقت بیشتر و بیشتر افزایش می‌یابد.این امر ممکن است اولویت‌های مخاطبان در فیلم را شکل دهد (به عنوان م ساخت موشن گرافیک ثال، ترجیح دادن انیمیشن به فیلم‌های اکشن - اکشن)و نیز انتظارات مخاطبان از فن‌آوری و اینکه چگونه ممکن است در آینده به زندگی خود وارد شود.برای مثال، قابلیت‌های لمس - صفحه و ویدئو کنفرانس (فکر کنید استنلی Kubrick ۲۰۰۱: یک اودیسه فضایی)در ابتدا توسط فیلم پیش‌بینی شده‌است.فیلم می‌تواند نمایانگر خیالی باشد؛که معمولا در زندگی عادی غیر ممکن است.فیلم توانایی منحصر به فرد را دارد که تصویری خیالی را به شیوه‌ای که کاملا واقعی است، به تصویر بکشد.بسیاری از فن‌آوری‌هایی که قبلا در فیلم‌های گذشته خیالی بودند، اکنون ممکن است.شاید اشتیاق برای آینده و فناوری‌هایی که ما در مورد آن فکر می‌کنیم در فیلم‌ها منعکس شود، چرا که آن‌ها می‌توانند آثار بصری و تقریبا ملموس اشیا غیر ممکن را نشان دهند.هر زمان که جامعه به نقطه خاصی از قابلیت تکنولوژی می‌رسد، تکنولوژی پیش از این رویای تحقق آن را در سر پرورانده است.فیلم‌ها گذشته به دلیل این که فن‌آوری‌هایی را ترسیم می‌کنند که ما هم اکنون می‌توانیم از لحاظ فیزیکی از آن‌ها استفاده کنیم و با زندگی خود ارتباط برقرار کنیم، کم‌تر جالب به نظر می‌رسند.فیلم‌های گذشته، فناوری‌هایی را ترسیم می‌کنند که اگر چه ممکن است در حال حاضر ممکن باشد، هیچ‌گاه امکان پذیر یا مفید نبوده و هرگز رواج پیدا نکرده و هرگز رواج پیدا نکرد (به فکر فن‌آوری جاسوسی عجیب و بعید به تصویر کشیده شدن در فیلم‌ها از دهه ۱۹۶۰، مانند صندلی ejection و لیزر مورد استفاده به عنوان سلاح از Goldfinger ۱۹۶۴).در داستان‌های خیالی و همچنین زندگی روزمره، انسان‌ها ممکن است به طور مداوم در جستجوی یک ابزار جدید یا ابزار دیجیتالی جدید باشند که ممکن است به تسهیل روند زندگی ما کمک کند.ما انتظار داریم که یک تکنولوژی بیشتر که زندگی ما را آسان‌تر می‌کند را داشته باشیم، در حالی که در عین حال، یک چارچوب دیجیتال را ایجاد می‌کنیم که بی‌نهایت پیچیده‌تر است.سیستم‌های کامپیوتری پیشرفته، شبکه‌های تلفن همراه و توضیحات مفصل؟ شبکه‌های کابل‌های یک عصر پیچیده تکنولوژیکی ایجاد می‌کنند.

این همان چیزی است که ما انتظار داریم در سینمای علمی‌تخیلی و اکشن انتظار داشته باشیم؛یک نمایش، یک شگفتی تکنولوژیکی که همواره در پیچیدگی بصری افزایش می‌یابد و برخی پدیده‌های آینده گرا را به تصویر می‌کشد که آنچه را که قبلا به عنوان مصنوعات زندگی روزمره غیر ممکن بود، به تصویر می‌کشد. ​

در این مقاله من سوال تحقیق را بسط می‌دهم، "آیا راهی برای اظهارنظر در مورد این که چگونه hyperreality و واقعی ساخت موشن گرافیک ت از طریق استفاده از روش‌های دیداری مختلف درک می‌شوند وجود دارد؟" با کشف یک مفهوم که مرتبط با مفهوم of یا ترکیبی از واقعیت و تصور است، مهم است که از چندین سبک تصویری از نمایش در قطعه من استفاده کنید.تغییر سبک‌های دیداری اهمیت دارد، با توجه به نظرات متفاوت در مورد واقعیت، و با استفاده از انواع سبک‌های دیداری، تفاوت عقیده را تغییر می‌دهد.بخش دو از انیمیشن ۲ بعدی، فیلم اکشن زنده و برخی انیمیشن ۳ بعدی استفاده می‌کند، و بخش سه از انیمیشن استفاده می‌کند که نزدیک به photorealism با چند گرافیک متحرک است.همچنین، "چگونه می توان یک طراح / ساخت فیلم سازی تفاسیر و برداشت افراد مختلف را تجزیه و تحلیل کرد؟" این سوالات به من اجازه می‌دهد تا مفاهیم فلسفی را به عنوان آن بررسی کنم.

مشکلات طراحی را Solved کنیددر سینمای معاصر، موضوعات of و واقعیت مورد بررسی قرار می‌گیرند، احتمالا به همان صورت که انیمیشن photorealistic بصری امکان پذیر می‌سازد. ​

یکی از گرایش‌ها در سینمای کنونی، نمایش hyperreality نه تنها در تصاویر بصری، بلکه به عنوان یک موضوع در داستان است.من به دنبال کشف این ایده نه از طریق چشمان سینمای هالیوود هستم، بلکه اخیرا در فیلم‌ها مانند "ماتریکس"، "Tron"، "Inception" و "Inception" مورد بررسی قرار گرفته‌است.با جستجوی افکار و نظرات در مورد واقعیت و واقعیت فیلم از افراد مختلف، ا ساخت موشن گرافیک میدوارم بتوانم این روند را توضیح و بررسی کنم.از همه مهم‌تر این رویکرد مرا به عنوان ساز، هنرمند، انیماتور، و طراح، به منظور ایجاد فیلم و کشف موضوع انیمیشن هدایت می‌کند. ​

از آنجا که موضوع اصلی فیلم بسیار فلسفی است، و به این دلیل که برخی از مفاهیم مورد بررسی ایده‌های انتزاعی هستند، structuring را به عنوان یک روایت صوتی / آوایی و سازماندهی فیلم به یک روایت منطقی و جذاب، چالش‌های بزرگی ایجاد می‌کند.چالش بزرگ دیگر این است که چگونه تصاویر را از یک روایت فلسفی استنتاج کنیم و آن‌ها را به شیوه‌ای تفسیر کنیم که حداقل در یک دنباله کوچک‌تر از فیلم، photorealistic باشد.ایجاد یک کامپوزیت که منطبق با نورپردازی، رنگ، بافت‌ها و سبک بصری چیزی است که به نظر واقعی می‌رسد یک چالش در حوزه انیمیشن است.چالش دیگر این است که چگونه می توان انت ساخت موشن گرافیک قال‌های نرم را بین هر یک از نظرات بیان‌شده توسط بازیگران صدا در فیلم ایجاد کرد.

سازماندهی فیلم و انتقال آن یک کار طولانی خواهد بود، با توجه به این که جلوه‌های بصری ایجاد شده از چند ساخت موشن گرافیک ساخت موشن گرافیک ین برنامه قبل از اینکه composited شوند ایجاد خواهد شد.به همین ترتیب، تصاویر بصری باید کاملا با برنامه صوتی و زمان‌بندی مناسب synched شوند.نگه داشتن سرعت مناسب برای هر عکس از فیلم نیز یک چالش خواهد بود. ​

مهارت‌ها و تخصص لازم برای استفاده در فیلم من عبارتند از: انیمیشن، گرافیک متحرک، ترکیب، فیلم ویرایش، زمان‌بندی، Autodes ساخت موشن گرافیک k مایا پویایی، ساختار، و ایجاد تغییرات معنادار و جذاب از لحاظ سبک‌شناسی.این مهارت‌هایی هستند که من قبلا در تست‌ها و پروژه‌های قبلی در حال بررسی و بررس ساخت موشن گرافیک ی آن‌ها بوده‌ام.مفاهیم و تکنیک‌های جدید که من باید با آن‌ها آشنا شوم، شامل پویایی nCloth مایا برای ایجاد شیشه‌های شکسته، تکنیک‌های گرافیک متحرک برای انیمیشن در Adobe After بعد از اثرات و تاثیرات خاص در مای ساخت موشن گرافیک ا، و نیز یک اثر اسکن در After Effects از جمله یک اودیسه فضایی (۲۰۰۱: یک اودیسه فضایی)می‌باشد.این نوع از تکنیک‌ها تا حد زیادی در ۲ / ۳ از فیلم مورد استفاده قرار خواهند گرفت، چون این بخش عمدتا شامل انیمیشن ۳ بعدی (بخش اول شامل گرافیک متحرک با برخی artifacts سه‌بعدی است که به تدریج ایجاد می‌شوند). ​

هر فصل Containsپیشینه تحقیق و مشاهدات مربوط به hyperreality در فیلم، اشاره به ایده‌ ساخت موشن گرافیک های فلسفی است که به نمونه‌های فیلم of در فیلم و چگونگی مربوط به film مربوط می‌شود. ​

بخش توسعه مفهوم خلاصه‌ای از نحوه رسیدن من به مفهوم Diversa است.من دستگاه‌هایی را توصیف می‌کنم که بررسی مشکلات و سوالات تحقیق را ممکن ساخته‌است و من مثال‌هایی از کاره‌ای دیگری که منجر به ایجاد of می‌شود را ارایه می‌کنم.بخش فرآیند بحث تغییرات از مفاهیم اولیه به انتخاب‌های نهایی طراحی است.همچنین شامل یک خلاصه خلاصه در بخش synopses نیز هست.بازتاب پژوهش خلاق و بخش نتیجه پروژه جایی است که سوالات و مشکلات تحقیقات خلاقانه ارائه می‌شوند و بخش همچنین شامل یک بازتاب در پروژه کامل و توسعه فرآیند، اثربخشی نتیجه، و همچنین دریافت همتا می‌باشد.پیشینه ایجاد مفاهیم این فیلم براساس یافته‌های پژوهشی است که هیچ اتفاق‌نظر برای تعریف واقعیت توسط محققان، نظریه پردازان اجتماعی، و فیلسوفان وجود ندارد.

مفهوم ادراک به طور گسترده در مورد فیلسوفان و empiricists مثل افلاطون، Heraclitus، Democritus، Ren دکارت، تامس هابز، و جان لاک نوشته شده‌است هر چند که چندین روش برای تعریف حقیقت جدای از مفهوم ادراک وجود دارد (ولف، فصل ۱.۱).ادراک &، یکی از اولین ارتباطات بین واقعیت و حواس را نشان می‌دهد ک ساخت موشن گرافیک ه آن را ماتریس تحت‌تاثیر The غار " در ج ساخت ساخت موشن گرافیک موشن گرافیک ساخت موشن گرافیک مهوری افلاطون، که در حدود ۳۸۰ سال پیش از میلاد نوشته شده بود، الهام‌گرفته اس ساخت موشن گرافیک ت.افلاطون در مقایسه با زندانیان در یک غار، حس ساخت موشن گرافیک معمولی ما را نسبت به زندانیان مقایسه می‌کند.او prisoners را توص ساخت موشن گرافیک یف می‌کند که از دوران کودکی به هم بسته شده‌اند و قادر هستند تنها دیوار جلوی آن‌ها را ببینند.[... ] همه زندانیان تا به حال شاهد سایه بر روی دیوار روبروی آن‌ها هستند.این واقعیت کامل زندانیان است.افلاطون این تصویر خیالی را ترسیم می‌کند تا تاکید کند که درک ما از واقعیت به آنچه ما می‌توانیم در مورد جهان از طریق حواس خود بیاموزیم، بستگی دارد " (ولف، فصل ۱.۱).این پایان‌نامه به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه واقعیت توسط هر ف ساخت موشن گرافیک ساخت موشن گرافیک رد متفاوت درک می‌شود و نمی‌تواند در یک دیدگاه اجماع نظر از واقعیت تناسب داشته باشد. ساخت موشن گرافیک 

با این حال، این فیلم برای حفظ یک تداوم کلی ساخته شده‌است که به خاطر ایجاد یک کار پیوسته به یک نتیجه‌گیری می‌رسد.یک نتیجه‌گیری بیان ساخت موشن گرافیک ساخت موشن گرافیک می‌کند که آنچه در فیلم‌ها به تصویر کشیده می‌شود به ایجاد یک ارتباط احساسی مشترک و تجربه کمک می‌کند.این روش از الهام بخشی از فلسفه و فیلم بهره می‌گیرد و به طور تصویری فناوری‌های کلیدی را از فیلم‌هایی که ایده‌های واقعیت و واقعیت را کشف می‌کنند را به تصویر می‌کشد. ​

این فرضیه من است که تکنولوژی گرافیک کامپیوتری در فیلم ممکن است چشم‌انداز انسانی واقعیت را تغییر دهد.سینمای جدی ساخت م ساخت موشن گرافیک وشن ساخت موشن گرافیک گرافیک ساخت موشن گرافیک د دارای جلوه‌های ویژه انفجاری و واقعیت‌های پیچیده "تزیین شده" است که به عنوان hyperreality شناخته می‌شود.Hyperreality عدم توانایی تشخیص بین آنچه که واقعیت دارد و آنچه که فانتزی است و روندی است که ممکن است به دلیل بهبود فن‌آوری‌های ساخت موشن گرافیک CG برای تولید آن باشد.Tiffin و Terashima hyperreality را به عنوان " چیزی بیش از ق ساخت موشن گرافیک ابلیت تکنولوژیکی برای intermix واقعیت مجازی (VR)با واقعیت فیزیکی (VR)و هوش مصنوعی (AI)با هوش انسانی (HI)به گونه‌ای تعریف می‌کنند که یکپارچه به نظر م ساخت موشن گرافیک ی‌رسد و اجازه تعامل را می‌دهد (Tiffin & Terashima، ۴).این تعریف بر جنبه‌های فیزیکی، تکنولوژیکی hyperreality متمرکز شده و کم‌تر به مش ساخت موشن گرافیک خصه ماهیت انتزاعی و فل ساخت موشن گرافیک ساخت موشن گرافیک سفی ایده‌های ژان Baudrillard (مولف این neologism، ")می‌پردازد.آن در فیلم‌ها با استفاده از "تصاویر سه‌بعدی" که می‌تواند بخشی ازیک محیط واقعی فیزیکی به گونه‌ای اس ساخت موشن گرافیک ساخت موشن گرافیک ت که موجودات واقعی فیزیکی می‌توانند همزمان با چیزهای واقعی با هم تعامل داشته باشند.

اشکال و اشکال زندگی که هم واقعی و هم فرضی هستند می‌توانند با یکدیگر در یک فضای مشترک با رسانه ساخت موشن گرافیک زمان محور فیلم تعامل داشته باشند.این تعامل می‌تواند با ثبت یا عکاسی از اشیا یا فرم‌های زندگی واقعی انجام شود و سپس آن‌ها را با اجسام زنده یا مجازی و فرم‌های زندگی ترکیب کنید.این تعریف با تعریف فلسفی متفاوت است؛ه ساخت موشن گرافیک ساخت موشن گرافیک مان طور که د ساخت موشن گرافیک ساخت موشن گرافیک ر وهله اول بر روی فن‌آوری مه ساخت موشن گرافیک ار شده در تعامل در فضای مجازی تمرکز می‌کند؛با این حال این مفهوم را می توان در قالب ساخت موشن گرافیک فیلم به کار برد.در فیلم‌ها، اشیا می‌توانند به ظاهر در یک ساخت موشن گرافیک ساخت موشن گرافیک فضای مجازی تعامل داشته باشند و یک ایده و تصویر منسجم را به مخاطب منتقل کنند، که ممکن است به نوبه خود، درک مخاطب از حقیقتی که شاهد آن هستند را تغییر دهند.این ممکن است به نوبه خود، دیدگاه‌ها را در مورد اینکه چگونه واقعیت در زندگی روزمره درک می‌شود تغییر دهد.تماشاگران ممکن است برای جایگزینی تصور خود از فیلم و زندگی روزمره خود با خیال‌پردازی از فیلم‌های hyperrealistic که فیلم اکشن - اکشن و افکت‌های خاص که به صورت photorealistic ظاهر می‌شوند، جایگزین شوند.همانطور که تکنولوژی CG امکان پذیر می‌سازد، مفهوم جهان‌های hyperreal در درون مایه‌ها و قطعات واقعی فیلم‌ها ترسیم می‌شود.فیلم‌هایی مانند ماتریکس (۱۹۹۹)، Tron (۱۹۸۲)و Tron: میراث (۲۰۱۰)، Inception (۲۰۱۰)، گزارش اقلیت (۲۰۰۲)، آواتار (۲۰۰۹)، و بسیاری دیگر از مفهوم جهان‌های hyperreal در جهان استفاده می‌کنند.این فیلم‌ها یک دنیای ابتدایی و درون آن، یک یا چند جهان توکار تشکیل می‌دهند.دنیای دوم واقعیت جهان اولیه و اولیه را همانطور که می‌شناسیم با اشیا فانتزی ترکیب می‌کند.این دنیاهای فرعی و فرعی ممکن است وجود داشته باشندکه به otherworlds منسوب است. ​

مفهوم یک otherworld شبیه به ایده Tiffin و ایده Terashima از یک HyperWorld است، یک فضای فرضی که در آن اشیا واقعی و واقعی برای تشکیل یک محیط و میدان coaction قرار می‌گیرند، یک صفحه مشترک از فعالیت که فرم‌های زندگی واقعی و واقعی می‌توانند کار کنند و با یکدیگر تعامل داشته باشند (Tiffin & Terashima، ۵).با این حال، مفهوم of نشان می‌دهد که the در قلمرو دنیای واقعی لانه گزیده شده‌اند، دنیایی که اغلب با استفاده از قطعات فیلم اکشن زنده ایجاد می‌شود و جدا از the وجود دارد.بسیاری از thesis و عکس‌ها در فیلم پایان‌نامه من تاثیرات اساسی از فیلم that دارند.یکی از این مثال‌ها Tron است، فیلمی از سال ۱۹۸۲ که گرافیک رایانه‌ای را برای زمان خود به نمایش می‌گذاشت.بافت‌های درخشان و تابلوهای صفحه مدار که به سمت قاب فیلم کشیده شده‌بودند.این فیلم همچنین ایده تبدیل نویسه‌های واقعی (جف بریجز)را به داده‌ها ساخت موشن گرافیک نشان می‌دهد، به طوری که او در دنیای بازی hyperreal در یک ابر کامپیوتر که در پردازنده مرکزی یک شرکت نرم‌افزاری بنام Encom وجود دارد، به پایان می‌رسد.این مفهوم جهان‌های درون جهان‌های موازی را می توان در تفسیر بصری فیلم، با استفاده از دستگاه‌های فیلم و مراجع بصری به لایه‌هایی که این مفهوم را مهار می‌کند، و همچنین با عناصر انتقالی که بزرگنمایی نامحدود و حرکت از صفحه بصری به صفحه تصویری بین صحنه‌ها را محدود می‌سازند، منعکس شود.به عنوان مثال، فیلم "The" به طور مستقیم در the of، نمایش نسخه "Morpheus" با عینک بیضوی مشهور و همچنین یک دستگاه دوربین که "زمان Bullet" را مهار می‌کند، اشاره دارد، چون یک دوربین از یک مسیر حرکت برای سفر به اطراف یک گلوله معلق استفاده می‌کند.این گلوله در حرکت معکوس حرکت می‌کند، بعد از یک عدد انسان شیشه‌ای (که قبلا در فیلم ظاهر شد)، پر از "substance kool - aid" بود که به طور مستقیم بر روی تاثیر مستقیم بر روی آن تاثیر می‌گذارد. ​

"رد خون" نمایشی "در طول فیلم" کوئنتین تارانتینو. فیلم "کوئنتین تارانتینو" و "کوئنتین تارانتینو"این کنایه است که در پاسخ به این که مردم چگونه ممکن است واقعیت را درک کنند، یک نظرسنجی، یک شخصیت خیالی را نقل می‌کند که به او کمک می‌کند تا واقعیت را تعریف کند.این نقل‌قول، زمانی که به شکل یک فیلم کوتاه ارائه شد، هم کنایه آمیز و هم خود ارجاعی است.بنابراین فیلم کوتاه ایده‌های یک تجربه شخصی از واقعیت را از طریق لنز یک شخصیت فیلم منتقل می‌کند.مرجع دیگری در قسمت پایانی فیلم با اثر اسکن کردن در سال ۲۰۰۱ اتفاق می‌افتد: یک اودیسه فضایی، یک فیلم از پیش دیجیتالی که به خاطر استفاده از hyperrealism تصویری پیشگام بود (Diversa از نوع دیجیتال این اثر بهره می‌برد).بزرگنمایی infinite که به تیر خورده می‌شود نیز به مفهوم درون جهان اشاره دارد.در آغاز بخش دوم، Inception به تبدیل لنز دوربین اشاره می‌شود، یک نسخه ساده شده از warping CG نماهای داخل ساختمان در داخل Diversa.دوربین در مرکز مولفه بسیار کوچکی که روی یک موجود چند سلولی وجود دارد زوم می‌کند، مردمک چشم چشمک می‌زند و مناظر به یک فضای بی‌نهایت وسیع با پس‌زمینه فضایی و ستاره تبدیل می‌شود.یک صفحه از واقعیت دوباره بین چهره‌های شیشه‌ای (که دلالت بر Janus دارد، خدایی که دو سر به عنوان خدایی که به طور نمادین به گذشته و آینده نگاه می‌کند)، محو شونده به Morpheus اشاره می‌کند.Morpheus شکل مشابهی دارد به عنوان یک شکل ساده و ساده، با وجود این در یک صفحه واقعی مجزا با نور آبی و قرمز مختلف و texturing وجود دارد.سپس زوم نامحدود دیگری در شیشه Morpheus رخ می‌دهد، که سپس وارد صحنه بعدی می‌شود.که نورون‌های مغز را با سیناپس‌ها اخراج می‌کند.عکس نهایی فیلم، یک زوم نامحدود است که به دنبال ثبت یک حس غیر ممکن از واقعیت است و قبل از انتقال به سیاه برای سیگنال به پایان فیلم، اثر اسکن را نشان می‌دهد. ​

سابقه و مثال‌های موجود از فیلم سازی در فیلم، فیلم به عنوان الهام و رابطه با Diversaتاریخچه of در شرایط دیداری تا حد زیادی به افزایش of یا تصاویر تولید شده توسط کامپیوتر بستگی دارد. ​

با این حال، فیلم بازی با hyperreality (در تعریف barebones از واقعیت مخلوط با عناصر فانتزی)، از زمان اختراع رسانه خود فیلم، بازی می‌کند.ترفندهای دوربین مانند عکاسی مجدد و mattes که شکلی از ترکیب اولیه هستند، باعث ایجاد فیلم‌های آزمایشی می‌شوند که دنیای خود را می‌سازند که توسط قوانین فیزیکی خودشان ساخت موشن گرافیک بازی می‌کند.یک نمونه شامل فیلم مایا Deren، Meshes از خواب از ۱۹۴۳ است.این فیلم به ساخت موشن گرافیک عنوان Surrealist در نظر گرفته می‌شود، با این حال از tricks و visuals و twists نمادین نیز استفاده می‌کند که بی‌شباهت به حقه‌های سینمایی سینمایی نیستیم که در Inception می‌بینیم.فیلم دیگری از همان آغاز فیلم، فیلم "Trip Melies" (Georges Melies)، سفری به ماه (۱۹۰۲)است.به نظر می‌رسد که بازیگران قبل از مجموعه پیچیده و پس‌زمینه‌های نقاشی شده در این فیلم ظاهر می‌شوند و به ظاهر ساخت موشن گرافیک ایده خیالی و خیالی از ساخت موشن گرافیک آنچه که مم ساخت موشن گرافیک ساخت موشن گرافیک کن است منظره ماه باشد، تشکیل می‌دهند.این ساخت موشن گرافیک فیلم از سنت جادوی مرحله و توهمات ساده سرچشمه می‌گیرد، اما چیزی بیشتر از این که آن را با مجموعه‌های خیالی مخلوط می‌کند، ارائه می‌دهد.این فیلم اولیه به عنوان فیلم پیشرفته تکنولوژیکی، هوگو ا ساخت موشن گرافیک ز سال ۲۰۱۱، که از hyperreality بصری، ع س ساخت موشن گرافیک اخت موشن گرافیک کس‌های ترکیبی از جمله عمل زنده و انیمیشن و عکس‌هایی که به طور غیرقابل باوری طولانی هستند و نمی‌تواند با تکنولوژی dollies تولید شود تا معنی و تاریخچه رسانه را بررسی کند و ساخت موشن گرافیک تا چه حد پیشرفت کرده‌است، مورد اشاره قرار می‌گیرد.او نیز مانند هو ساخت موشن گرافیک ساخت موشن گرافیک گو از یک واسطه آینده‌نگر از فیلم زنده و فیلم انیمیشن استفاده می‌کند.در لحظات کلیدی در تاریخ سینما. ​

برخلاف هوگو، Diversa یک نمونه بسیار کوچک‌تر از فیلم‌های کلیدی را بررسی می‌کند که موضوع of، یا در وسایل بصری یا پلات ها را ساخت موشن گرافیک بررسی می‌کنند.من انتخاب فیلم‌های کلیدی را انتخاب کرده‌ام که hyperreality ها را در روش‌های جاری و مبتکرانه و یا تکنولوژی‌های جدیدی که برای افزایش واقعیت مانند زمان Bullet در سراسر Diversa خدمت می‌کنند، نشان می‌دهند.

لایه‌های انیمیشن composited و دیگر تاثیرات تصویری مانند shaders سفارشی، نورپردازی رقومی و فیزیکی، تطابق سایه، دینامی ساخت موشن گرافیک ک خرد، آتش و غیره نیز در Diversa ظاهر می‌شون ساخت موشن گرافیک د.سایر مکانیزم‌های تکنولوژیکی و تکنیک‌های فیلم مورد استفاده برای ایجاد hyperreality عبارتند از فن‌آوری stereoscopic و صفحات آبی و آبی، که برای استفاده در Diversa ضروری نبودند، زیرا این ها شامل شخصیت‌های اکشن - اکشن به عنوان بسیاری از فیلم‌های دیگر نیستند که این موضوع را پوشش می‌دهند. ​

یک تکنولوژی رایج که به طور کلی برای صنعت آثار بصری انتگرال است، هنر تصویر finaling یا ترکیب دیجیتال است ساخت موشن گرافیک ، که یک جز ض ساخت موشن گرافیک روری برای فرآیند ایجاد Diversa است.ترکیب دیجیتال در فیلم، بازی، تلویزیون، انیمیشن و ۲ D مورد استفاده قرار می‌گیرد و عمل ترکیب عناصر از چند گانه است. ​ ساخت موشن گرافیک 

منابع برای ایجاد توهم زنده نهایی یا اضافه کردن اثرات بصری به تصاویر متحرک (The).استاندارد صنعتی برای ایجاد ۲ D و به طور خاص برای یک ترکیب ۳ بعدی و به طور خاص با خطوط لوله ترکیبی پیچیده‌تر، نرم‌افزار NUKE، یک محلول ترکیبی مبتنی بر گره برای ایجاد اثرات بصری است.نرم‌افزار با قابلیت‌های مشابه، بعد از اثرات، در Diversa استفاده شده‌است.گرچه اثرات آن کاملا مبتنی بر گره نیست، اما After Effects از قابلیت‌های مشابهی به عنوان NUKE برخوردار است و به طور گسترده در ایجاد of مورد استفاده قرار گرفت.فرآیند ترکیب برای ایجا ساخت موشن گرافیک د تصاویری که believably photorealistic در فیلم هستند، بسیار حیاتی است و مکانیسم دیجیتالی است که به هنرمند کمک می‌کند تا آثار بصری را به تصاویر متحرک اضافه کند. ​

در میان این شیوه‌های رایج مورد استفاده در ایجاد of در فیلم، زمان Bullet یک تکنولوژی بصری پیشرو بود که اولین بار ت ساخت موشن گرافیک وسط یک فیلم مبتکرانه در مورد موضوع واقعیت و hyperrea ساخت موشن گرافیک lity مشهور شد و در مورد تاثیرات زندگی در یک جامعه فن‌آوری پیشرفته اظهار نظر کرد.این فیلم نقطه عطفی در ادغام تکنولوژی گرافیک کامپیوتری بود و آثار جدید و پیشرفته سینمایی را به نمایش گذاشت که قبلا "Bullet TimeTM" ابداع نشده بود.BulletTime، عبارت trademarked توسط برادران وارنر، ویژگی‌های مجموعه‌های مدور با صدها دوربین هنوز در یک شکل‌گیری دایره‌ای برای ثبت یک شی یا سوژه د ساخت موشن گرافیک ر یک زمان یا به ص ساخت موشن گرافیک ورت متوالی بسته به اثر مطلوب (Tilley).این اثر کاهشی را ایجاد می‌کند که معمولا غیر محسوس هستند، مانند گلوله‌هایی که در سراسر فضا حرکت می‌کنند.سپس دوربین به نظر می‌رسد که در طول صحنه با س ساخت موشن گرافیک رعت عادی حرکت می‌کند، با اینحال اتفاقات درون صحنه کم شده یا به طور کامل متوقف شده‌اند.تبدیل شدن ​

زمان و مکان با اثر فنی پیشرو of TimeTM به دست آمد و بدین ترتیب hyperreality را به روشی جدید انتقال داد.این اثر از طریق یک رویداد آنالوگ یا ترفند دوربین اتفاق ساخت موشن گرافیک ی‌شود.این تعریف می‌تواند به سادگی دلالت بر واقعیت دستکاری بصری با تغییر زمان و فضا داشته باشد.بنابراین این اثر برای ارجاع به Diversa انتخاب شد.این اثر بصری در قطعات نمونه مفهومی ماتریس نقش داش ساخت موشن گرافیک ت.

به نظر می‌رسد که جهان رویای "بهتر" خالی از همه مشکلات واقعیت است.با این حال، دنیای hyperreal چالش‌های جدیدی را ارائه می‌کند و نشان می‌دهد که در هزاران راه خطرناک است که سیستم کنترل، معیوب و meant است و به معنای آن است که مردم از فکر کردن به خودشان لذت ببرند و از اینکه آن‌ها در دنیایی شبیه‌سازی شده زندگی می‌کنند که آن‌ها به ماشین‌ها متصل نیستند.مهارت‌های جدید باید در آزمون قرار گیرند تا با سیستم واقعیت شبیه‌سازی شده کامل از طرف نژاد بشر و حق آن‌ها به واقعیت و انتخاب‌های خود مبارزه ساخت موشن گرافیک کنند.این امر به تعریف Baudrillard از یک hyperreality، به عنوان یک جهان که در آن نشانه‌ها، نمادها و شبیه‌سازی‌ها برای جایگزینی the واقعیت فیزیکی آمده‌است، تغذیه می‌کند.حضور چنین جهان‌های موازی ممکن است در the که جامعه پست‌مدرن در آن مشتاق the از مدرنیته است، بازی کند. ​ ساخت موشن گرافیک 

به یک قلمرو تکنولوژیکی جدید تبدیل کنیم.با این حال، فیلم‌هایی مثل "نابودگر" و "ماتریکس" به بیننده امکان ترسناکی را ارایه می‌دهند که در ساخت موشن گرافیک آن اشتیاق جامعه برای ورود به دنیای فن‌آوری پیشرفته به لحاظ تکنولوژیکی افزایش‌یافته است و شروع به کنترل افراد می‌کند.آن‌ها تمایل فرهنگ غربی به آزادی ارزش و انتخاب را نشان می‌دهند.فیلم ممکن است این جهان‌های موازی را با جستجو، چالش‌ها، و اهداف به عنوان ابزاری برای ترویج این ایده که " چمن سبزتر است، بلکه با آن، چالش‌های جدیدی را ایجاد کند، چرا که انسان‌ها برای پذیرش واقعیت‌های متناوب با آن روبرو هستند.این روند ممکن است منعکس‌کننده توانایی فرهنگ غرب برای ایجاد و استفاده از تکنولوژی پیشرفته هم در فرآیند ساخت فیلم سازی (تکنولوژی CG پیشرفته)و نیز در ابزارها و سیستم‌هایی باشد که مردم به صورت روزانه از آن استفاده می‌کنند.همچنین ممکن است در انتظارات مردم درباره فن‌آوری اطلاعات داشته باشند که انتظار دارند از آن پیشرفت کنند، و در نتیجه اح ساخت موشن گرافیک ساس حق استفاده از فن‌آوری و سیستم‌های جدید را دارند.برای مثال، ۲۰ سال پیش، مردم هر شش ماه به یک تلفن همراه جدید ارتقا نیافتند، زیرا فن‌آوری مورد نیاز برای انجام این کار به سادگی وجود نداشت.شاید آن‌ها اکنون احساس می‌کنند حق دارند جدیدترین آی پد و تلفن همراه را خریداری کنند چون فن‌آوری کمک به ایجاد یک زندگی غنی از رسانه‌ها بسیار رایج است.فرار به این فن‌آوری‌های جدید، نوع متفاوتی از واقعیت را نشان می‌دهد که در آن مردم می‌توانند خود آنلاین داشته باشند و بلافاصله همه جا باشند.موارد در فیلم‌ها ممکن است این انتظار را تحریک کرده و آن را تحقق بخشند.فن‌آوری که در چند دهه گذشته به صورت prophecies درآمده و به واقعیت بدل شده و به واقعیت منتقل شده‌است، و همچنین نگرانی‌های فلسفی و فلسفی در مورد ادغام کلی فن‌آوری و شاید کنترل بر جامعه را فراهم می‌کند.اگر چه زمان Bullet ​

گوشی‌های هوشمند و گوشی‌های iPhone به طور کامل در دسترس عموم قرار نگرفته اند و برای عموم مردم در دسترس عموم قرار دارند.شکل ۱. Keanu ریوز و ​ ساخت موشن گرافیک 

زمان گلولهHyperreality را می توان با جلوه‌های تصویری در فیلم ایجاد کرد، و می‌تواند فضای بی‌نهایت یا تغییر یافته را که شبیه چیزی نیست که ما از واقعیت می‌شناسیم که با چشم خ ساخت موشن گرافیک ودمان بر روی زمین تجربه می‌کنیم. ​

آن می‌تواند به تنظیمات نورپردازی غیر ممکن و یا استادانه دست پیدا کند؛warping از زمان و فضا با استفاده از تاثیرات دوربین مانند صحنه جهانی رویای چرخان در یک هتل در Inception.ایجاد of ناشی از جلوه‌ها ساخت موشن گرافیک ی تصویری در فیلم با تعریف barebones از hyperreality تعریف می‌شود که ناتوانی در تشخیص واقعی از تصور خیالی به شکل بصری است.در ماتریس (Tilley)

​ ساخت موشن گرافیک 

این زاویه دوربین "غیر مم ساخت موشن گرافیک کن" ​

a را با تاب دادن زمان و فضا ایجاد می‌کند؛یک ترفن ساخت موشن گرافیک د سینمایی / مکانیکی که نیازی به جلوه‌های ویژه ندارد (مرکز هنرهای رسانه‌ای سیگنال‌ها).Hyperreality را می توان با یا بدون استفاده از روش‌های دیجیتالی ارایه کرد (در این مورد، آنالوگ است).شکل ۳. صحنه‌ای از ساختمان نمادین Inception.

تاثیرات دوربین می‌تواند با ایده یک پدیده غیر ممکن ارتباط برقرار کند، مانند:چیزهایی که جاذبه یا فیزیک را نادیده می‌گیرند. ​

برخی از عناصر بصری مانند پس‌زمینه وفضای منفی ممکن است به نظر بر ساخت موشن گرافیک سد که آن‌ها را می توان با مجموعه‌ها به دست آورد اما در واقع آبی است ​

​ ساخت موشن گرافیک 

یا سبز - غربال شده و ب ساخت موشن گرافیک ه طور کلی یا جزیی با گرافیک جایگزین شده‌اند.حرکت می‌تواند ​

با استفاده از harnesses به دست آمد.اشکال انس ساخت موشن گرافیک انی در صحنه ممکن است ارتقا یابد و یا جایگزین آن شود ​ ساخت موشن گرافیک 

گرافیک.در Tron: میراث، متخصص تخصصی، یا actor دوربین - دوربین ​ ساخت موشن گرافیک 

چهره جف بریجز در یک زمان واقعی و یک تجهیزات دیجیتال سه‌بعدی صورت خود را به صورت ۳ ساخت موشن گرافیک ۰ سالگی باز کرد -. یه آدم یه ساله ​ ساخت موشن گرافیک 

این باعث شد که پل‌ها در زمان و مکان واقعی عمل کننداما وقتی صورت او وارد صحنه بعد از تولید می‌شد، شخصیت ا ساخت موشن گرافیک و به طور یکپارچه جوان‌تر به نظر می‌رسید. ​

​ ساخت موشن گرافیک 

شکل ۴.جف بریجز با یک ساخت موشن گرافیک دوربین سوار بر سر و نشانگرهای ردیابی حرکت (سیمور). ​ ساخت موشن گرافیک 

از آنجا که اشیا در فضای سه‌بعدی را می‌توان به ساخت موشن گرافیک دقت با گرافیک ایجاد شده از رایانه‌ها شبیه‌سازی کرد، عناصر می‌توانند به مناظر زنده - عملی اضافه شوند بدون اینکه مخاطب تا به حال بداند که آن شبیه‌سازی شده‌است.به عنوان مثال، ارباب فیلم‌های حلقه‌ای از برنامه‌ای به نام "MASSIVE" برای تولید انبوه جمعیت در گستره وسیعی از زمین استفاده کرد.زمینه‌های نقاشی و نقاشی شده در بسیاری از فیلم‌ها به ویژه در نمایش هوایی به دست می‌آید.عکس‌ها یا عکس‌های آینده نگرانه در آینده.

Diversa از انواع مختلف این تکنیک‌ها در سراسر فیلم استفاده می‌کند.ف ساخت موشن گرافیک ضای فیزیکی Altered در اولین صحنه بخش III وجود دارد که یک نسخه دیجیتالی از Bullet Time سا ساخت موشن گرافیک خت موشن گرافیک TM را نشان می‌دهد.تاب دادن فضای فیزیکی در بخش دوم زمانی رخ می‌دهد که مناظر عمل زنده ماشین که از خیابان عبور می‌کنند به نظر می‌رسد به سمت داخل پیچ‌وتاب می‌خورند، یک ترفند به صورت دیجیتالی با فاصله کانونی به دست می‌آید.یک فرآیند که می‌تواند به عنوان مخالف اثر لنز fisheye توصیف شود.این به یک صحنه در Inception اشاره می‌کند، زمانی که به نظر می‌رسد که ساختمان‌ها در بالای یکدیگر خراب می‌شوند.به همین ترتیب، این صحنه همچنین دارای پس‌زمینه مات، و همچنین عناصر ویرایش شده دیجیتالی در سرتاسر صحنه چراغ‌های خیابان neon که چشمک می‌زنند، یک ماشین آبی‌رنگ درخشان ظاهر می‌شود که از ناکجا ظاهر می‌شود و به سرع ساخت موشن گرافیک ت ناپدید می‌شود، درختی که به سرعت رشد می‌کند. ​ ساخت موشن گرافیک 

من به عنوان یک طراح و فیلم سازی، در حال بررسی انیمیشن از طریق بیان of هستم که به طر ساخت موشن گرافیک ح‌ها و موضوعات فیلم‌ها پرداخته شده‌است.من همچنین در حال بررسی موضوع of و ادراکات از واقعیت از طریق بیان انیمیشن هستم.به طور کلی، من نگران ایده‌های فلسفی هستم که در فیلم‌های امروزی رخ می‌دهد، شاید به عنوان نتیجه تکنولوژی که قادر به تولید hyperreality بصری است، و به خصوص فیلم‌هایی که به مفاهیم فلسفی اشاره می‌کنند و حاوی hyperreal otherworlds هستند.از نظر تکنیکی، من نگران تاثیرات ویژه‌ای هستم که hyperreality را به روش‌های تصویری شکل می‌دهند.من از دوربین دیجیتالی، ترکیب، و انیمیشن استفاده می‌کنم تا به فیلم‌هایی اشاره کنم که به این مفاهیم اشاره کرده و آن‌ها را بررسی می‌کنند.از نظر بصری، رویکردهای سبک‌شناسی واقع گرایانه و غیر واقع‌بینانه برای به تصویر کشیدن درجات مختلف واقعیت که ما در فیلم معاصر ساخت موشن گرافیک شاهد آن هستیم، هستیم.

فیلم‌های بی شماری وجود دارند که این segue را به شکل‌های متمایز و مجزا از سبک بصری کشف می‌کنند، مانند توالی ساخت موشن گرافیک cartoonlike anime که در فیلم اکشن ساخت موشن گرافیک زنده کوئنتین Tarantino وجود دارد.با ایجاد عناصر انتقالی که سبک‌های تصویری جداگانه را ایجاد می‌کنند، امکان انتقال و اسباب‌بازی به این مفهوم وجود دارد که تفاوت‌های متمایز واقعیت درون فیلم وجود دارد، بنابراین ایده اصلی اشکال مختلف واقعیت تجربه‌شده توسط چندین صدا را تغذیه می‌کند.فیلم من شباهت زیادی با یک مستند انیمیشن با یک voiceover دارد، اما حول یک راوی و یک موضوع زندگی واقعی برای هدف حفظ سابقه تاریخی غیرداستانی نیز نمی‌پردازد، بلکه برای ضبط نظرات افراد ناشناس به منظور اهداف بیان هنری، به دنبال یک راوی و یک موضوع زندگی واقعی نیست.مستند میشل Gondry، آیا مردی که بلند است خوشحال است؟یک نمونه از یک فیلم با استفاده از انتقال به سبک‌های دیداری مختلف است که اغلب بی ساخت موشن گرافیک ن عمل زنده و انیمیشن تفاوت دارد، در حالی که روایت خود را حفظ می‌کند که نقطه مصاحبه روایت شده با نوام چامسکی را نشان می‌دهد و به تصویر م ساخت موشن گرافیک ی‌کشد.این موضوع در فیلم من توسط یک نفر منعکس می‌شود، اما چند راوی.راوی (Gondry خودش)در ابتدای فیلم Gondry توضیح می‌دهد ​

فیلم‌ها و فیلم‌ها هر دو به واسطه manipulative هستند.ویرایشگر / مدیر ​ ساخت موشن گرافیک 

/ 0 نظر / 60 بازدید