شرکت تبلیغاتی

شرکت تبلیغاتی

استفاده شرکت تبلیغاتی از یک جریان کار CMYK ایمن

گردش کار ایمن CMYK تضمین می‌کند که تعداد رنگ‌ها در تمام طول راه تا دستگاه خروجی نهایی حفظ می‌شوند ، که در مقابل تبدیل شدن توسط سیستم مدیریت رنگ تان است . اگر می‌خواهید به طور تدریجی شیوه‌های مدیریت رنگ را اتخاذ کنید ، این روند کار مفید است . برای مثال ، شما می‌توانید از پروفایل ‌های CMYK به اسناد ثابت و ضد اثبات بدون امکان تبدیلات رنگی ناخواسته که در طی خروجی نهایی اتفاق می‌افتد ، استفاده کنید .

Il شرکت تبلیغاتی lustrator و InDesign از یک جریان کار CMYK امن به طور پیش‌فرض حمایت می‌کنند . در نتیجه ، هنگامی که شما یک تصویر CMYK را با یک مجموعه تنظیمات جاسازی‌شده وارد یا وارد می‌کنید ، این برنامه پروفایل را نادیده می‌گیرد و اعداد رنگ خام را حفظ می‌کند . اگر می‌خواهید برنامه تان اعداد رنگی را براساس پروفایل جاسازی‌شده تنظیم کنید ، سیاست رنگ CMYK را تغییر دهید تا Profiles های توکار در دیالوگ باکس Color Settings را حفظ کنید . شما می‌توانید به راحتی جریان کار CMYK را با تغییر سیاست رنگ CMYK به حفظ اعداد حفظ کنید ( با توجه به پروفایل ‌های پیوندی ) .

هنگامی که یک سند را چاپ می‌کنید یا آن را به Adobe PDF ذخیره می‌کنید ، می‌توانید تنظیمات CMYK ایمن را رد کنید . با این حال ، انجام این کار ممکن است باعث ایجاد رنگ‌ها شود. برای مثال ، اشیا سیاه خالص خالص ممکن است به عنوان سیاه ثروتمند شناخته شوند . برای اطلاعات بیشتر در مورد گزینه‌های مدیریت رنگ برای چاپ و ذخیره PDF ها، جستجو به کمک .

در حال آماده‌ شرکت تبلیغاتی سازی گرافیک وارد شده برای مدیریت رنگ

از دستورالعمل‌های کلی زیر برای تهیه گرافیکی برای استفاده در برنامه‌های Adobe استفاده کنید :

* هنگامی که فایل را ذخیره می‌کنید ، یک پروفایل سازگار با شورای بین‌المللی کریکت پیدا کنید . فرمت های فایل که از پروفایل ‌های جاسازی‌شده پشتیبانی می‌کنند ، JPEG ، PDF ، PSD ( فتوشاپ ) ، AI ( InDesign ) ، Photoshop ( InDesign ) ، فرمت سند بزرگ و TIFF هستند .

اگر برای استفا شرکت تبلیغاتی ده مجدد از یک نمودار رنگ برای دستگاه‌های خروجی نهایی چندگانه یا رسانه ، مانند چاپ ، ویدئو ، و وب استفاده کنید ، در هر زمان که ممکن است ، تصویر را با استفاده از رنگ‌های RGB یا Lab آماده کنید . اگر شما باید در یک مدل رنگی غیر از RGB یا آزمایشگاه خود ذخیره کنید ، یک نسخه از نمودار اصلی را نگاه دارید . مدل‌های رنگی RGB و آزمایشگاه رنگ بزرگ‌تر از اکثر دستگاه‌های خروجی را نشان می‌دهند ، و تا حد ممکن اطلاعات رنگی را قبل از اینکه به یک رنگ خروجی کوچک‌تری ترجمه شوند ، حفظ می‌کنند .

پروفایل ‌های تغییر یا تغییر برای تصاویر نقشه‌بیتی وارد شده ( InDesign )

InDesign به ش شرکت تبلیغاتی ما این امکان را می‌دهد که پروفایل ‌های Bitmap وارداتی را مشاهده ، یا غیرفعال کنید یا غیر فعال کنید . این کار زمانی لازم است که یک تصویر حاوی هیچ پروفایل یا مجموعه تنظیمات اشتباه را وارد می‌کنید . به عنوان مثال ، اگر مجموعه تنظیمات پیش‌فرض تولید کننده تعبیه شده‌باشد اما شما از آن زمان یک پروفایل سفارشی ایجاد کرده‌اید ، می‌توانید مجموعه تنظیمات جدیدتر را مشخص کنید .

یکی از موارد زیر را انجام دهید :

اگر تصویر در حال حاضر در چیدمان قرار دارد ، آن را انتخاب ک شرکت تبلیغاتی رده و تنظیمات رنگ تصویر > را انتخاب کنید .

* اگر در حال وارد کردن گرافیکی ، انتخاب فایل > ، انتخاب نمایش نمایش گزینه‌ها ، انتخاب و باز کردن فایل و سپس انتخاب زبانه رنگ هستید .تنظیمات رنگ برای سوئیت خلاق adobe با موقعیت مرکزی از طریق پل adobe سینک شده‌اند .

اگر تصمیم گرفتید تنظیمات پیش‌فرض را تغییر دهید , پی شرکت تبلیغاتی ش تنظیمات استفاده آسان را اجازه دهید تا مدیریت رنگ adobe را برای مطابقت با شرایط خروجی مشترک پیکربندی کنید . همچنین می‌توانید تنظیمات رنگی را برای برآورده کردن تقاضاهای گردش کار رنگ ویژه خود انتخاب کنید .

به یاد داشته باشید که انواع تصاویری که با آن‌ها کار می‌کنید و نیازمندی‌ه شرکت تبلیغاتی ای خروجی شما بر نحوه استفاده از مدیریت رنگ تاثیر می‌گذارند . به عنوان مثال , موضوعات مختلف - همسانی برای یک جریان کار چاپ عکس rgb وجود دارند , یک گردش کار چاپ تجاری , یک گردش کار چاپ دیجیتالی و گردش کار انتشار اینترنت . شرکت تبلیغاتی

گام‌های ابتدایی برای تولید رنگ یکدست :

با شرکای تولید خود مشورت کنید ( اگر کسی داشته باشید ) تا مطمئن شوید که تمام جنبه‌های گردش کار مدیریت رنگ شما یکپارچه با آن‌ها ادغام می‌شود .

توضیح دهید که جریان کار رنگ با سرویس دهنده و ارائه دهندگان خدمات شما چگونه ادغام خواهد شد , چگونه نرم‌افزار و سخت‌افزار برای ادغام در سیستم مدیریت رنگی تنظیم خواهد شد , و در چه سطح مدیریت رنگی اجرا خواهد شد . آیا به مدیریت رنگ نیاز دارید ? )

شما مانیتور خود را تنظیم و تنظیم کنید .

اولین پروفایل شما باید ایجاد کنید . دیدن رنگ شرکت تبلیغاتی دقیق ضروری است اگر شما در حال تصمیم‌گیری خلاقانه در مورد رنگی که در سند دارید می‌کنید . ( دقت کنید که مانیتور خود را تنظیم کنید . )

برای هر دستگاه ورودی و خروجی که می‌خواهید استفاده کنید مثل اسکنر و چاپگرها , پروفایل رنگی اضافه کنید .

سیستم مدیریت رنگ از پروفایل‌ها برای دانستن نحوه تولید رنگ و رنگ واقعی در یک نوشتار استفاده می‌کند . پروفایل دستگاه زمانی که دستگاهی به سیستم شما اضافه می‌شود , نصب می‌شوند . همچنین می‌توانید از نرم‌افزار و سخت‌افزار شخص ثالث برای ایجاد پروفایل ‌های دقیق برای وسایل و شرایط خاص استفاده کنید . اگر سند شم شرکت تبلیغاتی ا به صورت تجاری چاپ‌شده , با ارایه‌دهنده خدمات خود تماس بگیرید تا مشخصات دستگاه چاپ و یا شرایط مطبوعات را مشخص کنید . یک پروفایل رنگی نصب کنید . )

۱. مدیریت رنگی را در برنامه‌های adobe تنظیم کنید .

تنظیمات رنگ پیش‌فرض برای اکثر کاربران کافی هستند . اما با انجام یکی از موارد زیر می‌توانید تنظیمات رنگ را تغییر دهید :

اگر از adobe استفاده می‌کنید , از یک پل شرکت تبلیغاتی خشتی برای انتخاب تنظیمات مدیریت رنگ استاندارد استفاده کنید و قبل از کار کردن با اسناد , تنظیمات رنگی را در روی کاربردها هماهنگ کنید . تنظیمات رنگی را در بین برنامه‌های adobe مشاهده کنید . )

اگر تنها از یک برنامه adobe استفاده کنید , یا اگر می‌خواهید گزینه‌های پیشرفته مدیریت رنگ را سفارشی کنید , می‌توانید تنظیمات رنگی را برای یک برنامه خاص تغییر دهید . ( نگاه کنید به تنظیم رنگ . )

رنگ‌های پیش‌نمایش شرکت تبلیغاتی

پس از ایجاد یک سند , می‌توانید از یک مدرک ملایم برای پیش‌نمایش رنگ , هنگام چاپ یا مشاهده در یک دستگاه ویژه استفاده کنید . رنگ‌های روشن را ببینید . )

نکته : اگر با اسنادی که حاوی کلمات کلیدی هستند کار کنید , پیش‌نمایش پیش‌نمایش را به طور دقیق پیش‌نمایش در مدرک نرمی روشن کنید . برای آکروبات بازی, گزینه پیش‌نمایش به طور خودکار اعمال می‌شود .

هنگام چاپ و ذخیره پرونده‌ها از مدیریت ر شرکت تبلیغاتی نگی استفاده کنید .

حفظ ظاهر رنگ‌ها بر روی تمام دستگاه‌ها در گردش کاری شما هدف مدیریت رنگ است . انتخاب گزینه‌های مدیریت رنگی به هنگام چاپ اسناد , ذخیره پرونده‌ها , و آماده‌سازی فایل‌ها برای مشاهده آنلاین . ( چاپ )

همگام‌سازی تنظیمات رنگ در بین برنامه‌های adobe :

شما می‌توانید از adobe photoshop استفاده کنید تا به طور خودکار تنظیمات رنگی را در طول کاربردها هماهنگ کنید . این همگام‌سازی اطمینان می‌دهد که رنگ‌ها در تمام برنامه‌های adobe مدیریت رنگ یک‌سان هستند .

اگر تنظیمات رنگی همزمان نباشند , یک پیغام هشدار در بالای دیالوگ باکس settings نمایان می‌شود .تنظیم نوشتار و یا داده‌های رنگ وارد شده . برای مثال ، هنگام باز کردن یک سند با یک پروفایل رنگ کم ، شما می‌توانید پروفایل فضای کاری فعلی یا مجموعه تنظیمات مختلف را انتخاب کنید . هنگام باز کردن یک سند با پروفایل رنگ mismatched شرکت تبلیغاتی ، می‌توانید انتخاب کنید که مجموعه تنظیمات را دور انداخته یا رنگ‌ها را به فضای کاری فعلی تبدیل کنید . هنگام وارد کردن داده‌های رنگ ، می‌توانید رنگ‌ها را برای تبدیل رنگ‌ها به فضای کاری فعلی به منظور حفظ ظاهر خود انتخاب کنید .

گزینه‌های سیاستگذاری مدیریت رنگ

یک سیاست مدیریت رنگ مشخص می‌کند که چگونه کاربرد در زمانی که یک سند را باز می‌کنید و یا یک تصویر را وارد می‌کنید ، چگونه داده‌های رنگ را کنترل می‌کند . شما می‌توانید سیاست‌های مختلفی را برای تصاویر RGB و CMYK انتخاب کنید، و می‌توانید مشخص کنید که چه زمانی می‌خواهید پیغام‌های هشداری ظاهر شوند . برای نمایش گزینه‌های سیاستگذاری مدیریت رنگ ، ویرایش تنظیمات رنگ > را انتخاب کنید .

برای دیدن یک توصیف از یک سیاست ، سیاست را انتخاب کرده و سپس نشانگر را روی نام سیاست تعیین کنید . این توصیف در پایین دیالوگ باکس نمایان می‌شود .

RGB ، CMYK ، و خاکستری ( خاکستری برا شرکت تبلیغاتی ی فتوشاپ تنها در دسترس است ) یک سیاست را مشخص می‌کند که هنگام وارد کردن رنگ‌ها به فضای کاری جاری ( یا با باز کردن پرونده‌ها یا وارد کردن تصاویر به نوشتار جاری ) . گزینه‌های زیر را انتخاب کنید :

حفظ مجموعه تنظیمات توکار همیشه در هنگ شرکت تبلیغاتی ام باز کردن پرونده‌ها ، پروفایل ‌های رنگی موجود را حفظ می‌کند . این گزینه پیشنهادی برای اکثر جریان‌های کاری است زیرا مدیریت رنگ ثابتی را ارایه می‌دهد . یک استثنا این است که اگر شما در مورد حفاظت از اعداد CMYK نگران هستید ، که در این صورت شما باید اعداد را انتخاب کنید ( در عوض مجموعه‌های پیوندی را نادیده بگیرید ) .

تبدیل به رنگ‌های مخصوص فضای کاری به مجموعه تنظیمات فضایی کنونی هنگام باز کردن پرونده‌ها و وارد کردن تصاویر . اگر می‌خواهید همه رنگ‌ها را مجبور به استفاده از یک مجموعه تنظیمات ( مجموعه تنظیمات فعلی ) کنید ، این گزینه را انتخاب کنید .

حفظ اعداد ( با توجه به مجموعه‌های پیوندی ) این گزینه در InDesign و Illustrator برای CMYK موجود است . شماره رنگ در هنگام باز کردن پرونده‌ها و وارد کردن تصاویر ، اما هنوز به شما این امکان را می‌دهد که از مدیریت رنگی برای مشاهده دقیق رنگ‌ها در برنامه‌های Adobe استفاده کنید . اگر می‌خواهید از یک جریان کار CMYK ایمن است شرکت تبلیغاتی فاده کنید ، این گزینه را انتخاب کنید . در InDesign ، شما می‌توانید این سیاست را بر مبنای هدف با انتخاب شی > Image Color override کنید .

خارج کردن profiles رنگ در هنگام باز کردن پرونده‌ها و وارد کردن تصاویر ، و مجموعه تنظیمات فضایی برای اسناد جدید را مشخص نمی‌کند . اگر می‌خواهید هر گونه متاداده رنگی ارایه‌شده توسط خالق سند اصلی را حذف کنید این گزینه را انتخاب کنید .

پروفایل Profile : هنگام باز کردن یک پیغام ه شرکت تبلیغاتی نگام باز کردن یک سند برچسب زده‌شده با یک پروفایل به غیر از فضای کاری فعلی را نمایش می‌دهد . شما حق انتخاب رفتار پیش‌فرض سیاست را به شما داده خواهد شد . اگر می‌خواهید از مدیریت رنگ مناسب اسناد در مورد یک مورد به صورت موردی اطمینان حاصل کنید ، این گزی شرکت تبلیغاتی نه را انتخاب کنید .

پروفایل Profile : هنگامی که pasting یک پیغام را نمایش می‌دهد ، هنگامی که عدم mismatches پروفایل رنگ رخ می‌دهد ، همانطور که رنگ‌ها وارد یک سند از طریق چسباندن و یا کشیدن - و حذف می‌شوند . شما حق انتخاب رفتار پیش‌فرض سیاست را به شما داده خواهد شد . این گزینه را انتخاب کنید اگر می‌خواهید از مدیریت رنگ مناسب برای چسباندن رنگ‌ها بر روی یک مورد به صورت موردی اطمینان حاصل کنید .

مجموعه‌های تنظیمات گم‌شده : هر زمان که یک سند untagged باز می‌کنید ، باز کردن یک پیغام را نمایش می‌دهد . شما حق انتخاب رفتار پیش‌فرض سیاست را به شما داده خواهد شد . اگر می‌خواهید از مدیریت رنگ مناسب اسناد در مورد یک مورد به صورت موردی اطمینان حاصل کنید ، این گزینه را انتخاب کنید . شرکت تبلیغاتی

گزینه‌های تبدیل رنگ شرکت تبلیغاتی

گزینه‌های تبدیل رنگ به شما اجازه می‌دهند که چگونه کاربرد رنگ‌ها را در یک سند با حرکت از یک فضای رنگ به فضای دیگر کنترل کنید . تغییر این گزینه‌ها تنها در صورتی توصیه می‌شود که در مورد مدیریت رنگ اطلاعات داشته باشید و از تغییراتی که ایجاد می‌کنید مطمئن باشید . برای نمایش گزینه‌های تبدیل ، ویرایش تنظیمات رنگ > شرکت تبلیغاتی ، و انتخاب حالت پیشرفته ( Illustrator و InDesign ) یا گزینه‌های بیشتر ( فتوشاپ ) . در Acrobat ، مقوله مدیریت رنگ جعبه محاوره ترجیحات را انتخاب کنید .

Adobe توصیه می‌کند که قبل از کار با مدارک جدید یا موجود ، تنظیمات رنگی را هماهنگ کنید .

۱ پل باز . برای باز کردن پل از یک برنامه کاربردی کابین خلاقانه ، فایل > مرور فایل را انتخاب کنید . برای باز کردن پل به طور مستقیم ، یا پل Adobe را از منوی استارت انتخاب کنید ( ویندوز ) یا آیکون دوبل - ( Mac OS ) را انتخاب کنید .

۲ ، ویرایش تنظیمات SuiteColor Creative > را انتخاب کنید .

۳ تنظیم رنگی را از فهرست انتخاب کرده ، و شرکت تبلیغاتی روی Apply کلیک کنید . اگر هیچ یک از تنظیمات پیش‌فرض با الزامات شما مطابقت نداشته باشد ، فهرست گسترده فایل‌های تنظیمات رنگی را انتخاب کنید تا تنظیمات اضافی مشاهده کنید . برای نصب یک فایل تنظیمات سفارشی ، از جمله فایلی که از یک تامین‌کننده خدمات چاپ دریافت کرده‌اید ، روی Show کلیک کنید .

تنظیم مدیریت رنگ

۱. یکی از موارد زیر را انجام دهید :

( Illustrator ، InDesign ، فتوشاپ ) ویرایش تنظیمات رنگ > را انتخاب کنید .

* ( Acrobat ) مقوله مدیریت رنگ جعبه محاوره شرکت تبلیغاتی ترجیحات را انتخاب کنید .

۲ تنظیمات رنگی را از منوی Settings انتخاب کنید ، و روی OK کلیک کنید.

تنظیماتی که انتخاب می‌کنید مشخص می‌کند که کدام رنگ در فضای کار به کار می‌رود

۱ برای پروفایل ، پروفایل منبع را انتخاب کنید شرکت تبلیغاتی تا به نمودار در نوشتار شما اعمال شود . اگر یک پروفایل در حال حاضر نصب شده‌باشد ، نام پروفایل در بالای منوی مجموعه تنظیمات نمایان می‌شود .

۲ ( اختیاری ) یک نیت ارائه را انتخاب کرده، و سپس روی OK کلیک کنید. در اغلب موارد ، بهتر است که از نیت تصویرسازی پیش‌فرض استفاده کنید .

نکته : شما همچنین می‌توانید پروفایل برای اشیا در Acrobat را ببینید و یا تغییر دهید .

پررنگ کردن رنگ‌ها شرکت تبلیغاتی

در مورد رنگ‌های ضد proofing

در یک گردش کار چاپ سنتی ، شما مدرک سختی از مدرک خود را چاپ می‌کنید تا نشان دهید چگونه رنگ‌ها در زمانی که بر روی یک دستگاه خروجی خاص تکثیر می‌شوند ، ظاهر می‌شوند . در یک گردش کاری رنگی ، شما می‌توانید از دقت پروفایل رنگ برای اثبات soft مدارک خود به طور مستقیم بر روی نمایشگر استفاده کنید . شما می‌توانید پیش‌نمایش تصویر خود را نمایش دهید که نشان می‌دهد چگونه رنگ‌ها وقتی روی یک دستگاه خروجی خاص تکثیر می‌شوند ، ظاهر می‌شوند . به خاطر داشته باشید که قابلیت اطمینان دلیل نرم بستگی به کیفیت کنترل شما دارد، پروفایل نمایشگر و وسایل خروجی شما ، و شرایط نور محیط محیط کا شرکت تبلیغاتی ر شما .

توجه : یک دلیل نرم به تنهایی اجازه نمی‌د شرکت تبلیغاتی هد که پیش‌نمایش آن چه زمانی ظاهر خواهد شد وقتی که بر روی یک چاپ افست چاپ شود . اگر با اسنادی که حاوی overprinting هستند کار کنید ،

در یک سند نرم پیش‌نمایش Overprint را به دقت پیش‌نمایش نمایید . برای Acrobat گزینه پیش‌نمایش Overprint به طور خودکار اعمال می‌شود .

استفاده از یک مدرک ساده برای پیش‌نمایش خروجی نهایی یک سند بر روی صفحه نمایشگر

یک سند در فضای رنگ کار آن ایجاد می‌شود . مقادیر رنگ سند B به فضای رنگی پروفایل اثبات انتخاب‌شده ( معمولا مجموعه تنظیمات دستگاه خروجی ) ترجمه می‌شوند . پایش C تفسیر پروفایل مدرک از مقادیر رنگ اسناد را نشان می‌دهد .

رنگ‌های ثابت

۱. View > Proof را انتخاب کنید ، و یکی از م شرکت تبلیغاتی وارد زیر را انجام دهید :

* انتخاب تنظیماتی که مطابق با شرایط خروجی که می‌خواهید شبیه‌سازی کنید را انتخاب کنید .

* انتخاب سفارشی ( فتوشاپ و InDesign شرکت تبلیغاتی ) یا سفارشی‌سازی ( Illustrator ) برای ایجاد یک تنظیمات ثابت سفارشی برای یک شرط خروجی خاص . این گزینه برای پیش‌نمایش دقیق قطعه چاپی تان توصیه می‌شود .

۲ View > Proof را انتخاب کنید تا نمایش تا شرکت تبلیغاتی یید کننده روشن و خاموش شود . زمانی که عایق نرم در حال انجام است ، یک علامت چک در کنار فرمان رنگ‌های اثبات ظاهر می‌شود ، و

/ 0 نظر / 5 بازدید